Arhiva
L | M | M | J | V | S | D |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
pricini de vorba
Am cautat sa vad ce anume a aparut in presa din „tarile tinta” ale campaniei de lansare a brandului nostru turistic. Monitorizarea a fost pentru media online, in perioada scursa de la lansare pana pe 15 septembrie. Am folosit pentru asta un soft al celor de la CyberWatcher/Updatum pus la dispozitie de Placebranding Factory. Rezultatele sunt, sa spunem, hazlii. Pentru SUA spre exemplu, la peste 8.500 de surse monitorizate am gasit zero articole. Ungaria are 1 articol – Lopott logóval népszerűsítik országukat a románok a világkiállításon (Kuruc.info, 7/30/2010 9:45:35 AM). Rusia, Italia, Germania, Franta, UK (fara mult citatul articol din The Economist – Carpathian copying) – zero (la un numar de aproximativ 8.100 de surse monitorizate). Austria are 2 articole, unul deja citat de toata lumea – Beobachtet: Ein Kolibri in Rumäniens Blätterwald (WirtschaftsBlatt, 8/16/2010 1:28:05 AM) si Gastkommentar: Entdecken Sie die Heimat Draculas (WirtschaftsBlatt, 8/3/2010 5:28:39 PM). Softul monitorizeaza media online din ceva mai mult de 180 de tari. Rezultatele pentru toate aceste tari sunt cam tot pe acolo… Pe de alta parte, nici pe http://nation-branding.info/ (unde este mai toata lumea care a lansat o astfel de campanie, de la Canada la Botswana) nu gasim un rand despre frunza noastra. Nu stiu cine ce comunica – THR sau ministerul, dar nici macar pe pagina Romaniei de la Expo 2010 Shanghai unde a fost lansat brandul, nu a aparut nimic serios despre asta, nici inainte nici dupa lansare…
Mdaa. Trist. Bani aruncaţi aiurea. In orice ţară se lăsa cu demisii, la ce sume s-au cheltuit.
Dap. Asa este. Voi reveni cu date despre situatia „la zi” a mediatizarii.
V
de fapt tu esti cel care confirma ce banuiam noi… nu se face nimic. doar se ascund sume imense de bani pentru clientii lor si pentru viiotarele campanii electorale…